Ewaluacja


Oceniać będę:
wykonanie plakatu – pomysłowość, oryginalność, staranność wykonania
prezentację multimedialną – zawartość merytoryczną, estetykę i pomysłowość, sposób przekazu prezentacji
współpracę w grupie – zaangażowanie członków grupy
Oceniani będziecie wspólnie, natomiast ocena indywidualna może ulec zmianie na wniosek grupy. Na zakończenie wypełnicie ankiety ewaluacyjne, w których określicie swoje zaangażowanie w projekt oraz zaangażowanie innych członków grupy.
Maksymalnie możesz zdobyć 30 punktów. Prezentacje opublikujemy na Podlaskiej Platformie Edukacyjnej, a dodatkowo najciekawsze prezentacje zamieścimy na stronie internetowej szkoły, a plakaty będą dekoracją pracowni, którą opiekuje się nasza klasa.


Kryteria oceny:
Wymagania

Podstawowe
(1-2 pkt.)
Pełne
(3-4 pkt.)
Rozszerzone
(5-6 pkt.)
Ilość
punktów
Jakość wykonania plakatu
Praca ma pewne usterki, widać jednak duży wkład pracy ucznia.
Praca wykonana starannie, estetycznie.
Praca wykonana estetycznie, cechuje się oryginalnością, pomysłowością.
1 - 6
Zawartość merytoryczna prezentacji
Prezentacja wykonana dosyć pobieżnie, zawiera opis kaloryczności różnych produktów, nie jest on jednak poparta przykładami.
Zawiera opis kaloryczności produktów i pokazane są ich wartości odżywcze. Właściwe zostało ułożone całodzienne menu dla chłopca i dziewczynki. Informacje są poprawne merytorycznie.
Informacje poprawne merytorycznie, spójne, pokazano właściwą dietę nastolatka składającą się z odpowiednich, zdrowych produktów. Informacje są poprawne merytorycznie.
1 - 6
Estetyka i pomysłowość prezentacji
Stosowanie zbyt dużej ilości kolorów na slajdach, zbyt duża liczba slajdów, nadmiar animacji lub jej brak.
Konsekwencja w stosowaniu kolorów na slajdach, czytelne zestawienia barw, wyróżnianie najważniejszych elementów, ciekawa grafika.
Staranne i estetyczne wykonanie, oryginalność, wzorowa jakość grafiki, różne formy multimedialne (animacje, film) Przemyślana i spójna kompozycja.
1 - 6
Sposób przekazu prezentacji
Monotonny sposób mówienia, czytanie z kartki. Przekaz mało interesujący dla słuchaczy.
Prezentacja uporządkowana, konkretna i zrozumiała dla odbiorców. Ciekawy sposób przekazu.
Przekaz spójny, ciekawy, pełen ekspresji, świadczący o dobrej znajomości tematu. Umiejętność odpowiedzi na dodatkowe pytania zadawane przez słuchaczy.
1 - 6
Umiejętność współpracy
w grupie
Niezbyt dobra współpraca w grupie, nierówny podział pracy pomiędzy członków grupy.
Dobra organizacja pracy w grupie, sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy.
Doskonała współpraca w grupie. Zaangażowanie wszystkich członków grupy.
1 - 6




                                                   




   W zadaniu oceniane będą:

Oceniane
1pkt
2pkt
3pkt















Ocena
Liczba Punktów
5.0

4.5

4.0

3.5

3.0