Oceniać będę:
wykonanie plakatu – pomysłowość,
oryginalność, staranność wykonania
prezentację multimedialną – zawartość
merytoryczną, estetykę i pomysłowość, sposób przekazu prezentacji
współpracę w grupie – zaangażowanie
członków grupy
Oceniani będziecie wspólnie, natomiast
ocena indywidualna może ulec zmianie na wniosek grupy. Na zakończenie
wypełnicie ankiety ewaluacyjne, w których określicie swoje zaangażowanie w
projekt oraz zaangażowanie innych członków grupy.
Maksymalnie możesz zdobyć 30 punktów.
Prezentacje opublikujemy na Podlaskiej Platformie Edukacyjnej, a dodatkowo najciekawsze
prezentacje zamieścimy na stronie internetowej szkoły, a plakaty będą dekoracją
pracowni, którą opiekuje się nasza klasa.
Kryteria oceny:
Wymagania
|
Podstawowe
(1-2 pkt.)
|
Pełne
(3-4 pkt.)
|
Rozszerzone
(5-6 pkt.)
|
Ilość
punktów
|
Jakość wykonania plakatu
|
Praca ma pewne usterki, widać jednak
duży wkład pracy ucznia.
|
Praca wykonana starannie,
estetycznie.
|
Praca wykonana estetycznie, cechuje
się oryginalnością, pomysłowością.
|
1 - 6
|
Zawartość merytoryczna prezentacji
|
Prezentacja wykonana dosyć pobieżnie,
zawiera opis kaloryczności różnych produktów, nie jest on jednak poparta
przykładami.
|
Zawiera opis kaloryczności produktów i pokazane są ich wartości odżywcze. Właściwe zostało ułożone całodzienne menu dla chłopca i dziewczynki. Informacje są
poprawne merytorycznie.
|
Informacje poprawne merytorycznie,
spójne, pokazano właściwą dietę nastolatka składającą się z odpowiednich, zdrowych produktów. Informacje są poprawne merytorycznie.
|
1 - 6
|
Estetyka i pomysłowość
prezentacji
|
Stosowanie zbyt dużej ilości kolorów
na slajdach, zbyt duża liczba slajdów, nadmiar animacji lub jej brak.
|
Konsekwencja w stosowaniu kolorów na
slajdach, czytelne zestawienia barw, wyróżnianie najważniejszych elementów,
ciekawa grafika.
|
Staranne i estetyczne wykonanie,
oryginalność, wzorowa jakość grafiki, różne formy multimedialne (animacje,
film) Przemyślana i spójna kompozycja.
|
1 - 6
|
Sposób przekazu
prezentacji
|
Monotonny sposób mówienia, czytanie z
kartki. Przekaz mało interesujący dla słuchaczy.
|
Prezentacja uporządkowana, konkretna
i zrozumiała dla odbiorców. Ciekawy sposób przekazu.
|
Przekaz spójny, ciekawy, pełen
ekspresji, świadczący o dobrej znajomości tematu. Umiejętność odpowiedzi na
dodatkowe pytania zadawane przez słuchaczy.
|
1 - 6
|
Umiejętność współpracy
w grupie |
Niezbyt dobra współpraca w grupie,
nierówny podział pracy pomiędzy członków grupy.
|
Dobra organizacja pracy w grupie,
sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy.
|
Doskonała współpraca w grupie.
Zaangażowanie wszystkich członków grupy.
|
1 - 6
|
W zadaniu oceniane będą:
Oceniane
|
1pkt
|
2pkt
|
3pkt
|
Ocena
|
Liczba Punktów
|
5.0
| |
4.5
| |
4.0
| |
3.5
| |
3.0
|